(Inpactor) - platforma sa podsticanjem; sledeća generacija društvenih tehnologija koja je dizajnirala i implementirala multinacionalni multinacionalni program korporativne društvene odgovornosti širom jugoistočne Azije


Uvedite:
Inpactor je prva jedna-stop platforma na svijetu koja povezuje brendove sa uzrocima za volontere, omogućavajući im da jednostavno kreiraju i implementiraju humanitarne projekte i dobiju podsticaje za svoje poslovanje i performanse. Inpactor ima za cilj poboljšanje industrije društvene odgovornosti preduzeća (CSR) predstavljanjem novog ekosistema inteligentnog humanitarizma.

Platforma Inpactor je inicijativa Incitementa, društvenog biznisa koja je implementirala CSR inicijative za neke od najvećih svjetskih brendova (Pepsico, L'Oreal, Nestle, FedEx i još) u posljednjih 6,5 godina, i pouzdan partner sa Ministarstvo finansija Malezija, i ima zajednice u 46 zemalja. Inpactor je prva jedna-stop platforma na svijetu koja povezuje brendove sa uzrocima za volontere, omogućavajući im da jednostavno kreiraju i implementiraju humanitarne projekte i dobiju podsticaje za svoje poslovanje i performanse. Inpactor je tehnologija podrške koja pruža skalabilno rešenje za podsticanje pristupa CSR-u. Ne samo da će omogućiti stvaranje više socijalnog uticaja - kao i bilo ko da koristi besplatnu platformu! - Takođe omogućava dizajniranje boljih i konzistentnijih rešenja za izazove zainteresovanih strana.

ZA MALO INFORMACIJE O (Inspektor) VIEW VIDEO PODEŠAVANJE:



i Inpactor Platforma će takođe početi narednog maja, i prvi je svetski robni odjel za društveno odgovorno poslovanje.
Predstavljamo Inpactor

Deo ove platforme biće podržan blokčenom i opremljen CSR Tokenom, što će nam omogućiti predstavljanje novog, humanog, inteligentnog ekosistema koji se bavi 5 ključnim industrijskim problemima koji su decenijama poremetili humanitarnu industriju:

Bolja finansijska transparentnost
Finansijska transparentnost je jedan od simptoma sadašnjeg slomljenog modela koji InPactor može upravljati. Koristeći Distributed Ledger tehnologiju, Inpactor će stvoriti finansijsku transparentnost u procesu finansiranja između Brand i Cause.

Pouzdanost
Pored veće transparentnosti, potrebna je saradnja u humanitarnoj industriji i to se može postići na više načina. U Inpactor-u, svaki projekat će biti izgrađen na inteligentnim ugovorima prilagođenim specifičnom projektu, kako bi se olakšala transparentnija, skalabilna i pouzdana implementacija i rezultati.

Izveštavanje i odgovornost
Inpactor je predstavio koncept pod nazivom Proof of Impact (PoI). Inpactor ne samo da nudi alat za merenje uticaja uzroka, već i da obezbedi tačnost platforme za izveštavanje putem glasanja koje sprovode volonteri uključeni u Projekat. Na osnovu toga da li će ili uticaji biti validirani, For će primiti Naknadu za izvršenje, stvoriti jasan podstrek da izazovu isporuku, inače će pametni ugovor samo delimično vratiti Brandu.

Merenje ROI-a na inicijative CSR-a
Brendovi dobijaju CSRm podsticaje nakon finansiranja projekta kao nagrade za stvaranje društvenih uticaja. Brendovi mogu potom provoditi CSRm na premium oglase ili funkcije unutar Inpactor platforme, stvarajući direktan ROI na svojim inicijativama za društveno odgovorno poslovanje. Kao alternativu, CSR može biti otvorena da bi se ostvarila fiksna stopa. Volonteri mogu da generišu male količine CSR-a učestvujući u projektima, kojima se može trgovati na razmeni, stvarajući prvi tok-CSR koji se može dobiti samo stvaranjem socijalnog uticaja (post-ICO naravno).

Vlada
Na kraju, kako bismo adresirali jedno od najvažnijih (i složenih) pitanja u humanitarnoj industriji, Inpactor će primijeniti DGF da biračima dati izraz u pravcu organizacije u cjelini, omogućavajući im da izaberu strateške teme, kreiraju Inpactor platformu koju je izgradila zajednica, a upravljao je zajednicom.

Inpactor je platforma podsticanjem; sledeća generacija društvenih tehnologija koja je dizajnirala i implementirala multinacionalni program korporativne društvene odgovornosti u jugoistočnoj Aziji za neke od najvećih svjetskih brendova i institucija (Pepsico, L'Oreal, Cummins, FedEx, Nestlé, CIMB, Ministarstvo Finansije i još mnogo toga).

Pušenje je priznato na lokalnom i globalnom nivou za svoj rad, a tim podsticaja dobio je razne nagrade za svoj rad sa sedištima, kao što su 30 donacija za doniranje Under 30, Supreme Leader 100, Najinovativniji preduzetnik, Nagrada za društveni napredak 2016, UN Habitat, i više .

Inpactor je sledeća generacija društvenog poslovanja

Ono što je započeo kao društveni pokret u 2011. godini, širom svijeta se proširilo kao divlja vatra. Posle 6,5 godina, Insitement ima filijale u 46 zemalja, organizujući 100 društvenih događaja i projekata i široko se smatra socijalnim poslom # 1 u jugoistočnoj Aziji, implementirajući CSR rješenja za neke od najvećih svjetskih brendova.

Inpactor smatra da bi korporativna društvena odgovornost trebala biti investicija za Brand - ne samo donacije. Ovo je odličan način za Brendove da privuku više klijenata i ojačaju Brendove.

Hasit pomaže dizajnu brenda i implementira inicijative CSR-a u skladu sa sistemom vrijednosti ugrađenim u Brand DNA.

Šta je CSR?

"Društvena odgovornost je odgovornost organizacije za uticaj odluka i aktivnosti na društvo i životnu sredinu, kroz transparentnost i etičko ponašanje koje:

● Doprinos održivom razvoju, uključujući zdravlje i dobrobit zajednice;

• Razmotrite očekivanja zainteresovanih strana;

● Da li je u skladu sa važećim zakonom i da je u skladu sa međunarodnim normama ponašanja;

● Integrisana u celoj organizaciji i praktikovana u konjunkciji.

To je definicija CSR preuzeta iz ISO 26000 Standardnog vodiča o društvenoj odgovornosti, koju je objavila Međunarodna organizacija za standardizaciju u 2010. 4 Svaki brend ima različite definicije i pristupe CSR-u, ali na kraju vodi do toga da Brand igra ulogu u podsticanju održivih rješenja za socijalni problemi.

CSR pejzaž

CSR postaje sve popularnija sa sve više kompanija koje ulažu u inicijative; Fortune Global 500 kompanija navodno troši više od 15 milijardi USD godišnje5. CSR se više ne smatra samostalnim programom koji je Brand prisiljen da radi povremeno, jer je to "istina". Danas, Brendovi će izaći sa novim pristupima kako bi CSR bio deo svoje DNK, integrisan u svoj biznis. aktivnosti. Brend se pomera i od upravljanja CSR-om.

kao odgovornost za posao kao i obično. Naglašavaju društveni uticaj koji stvaraju, i kako njihovi doprinosi i napori stvarno poboljšavaju dobrobit društva. Brendovi takođe aktivno učestvuju u CSR-u, jer se oslanjaju na dugoročnu vrednost kako bi izgradili povjerenje kod ljudi. Sasvim jednostavno, brendovi brinu o CSR-u, jer njihovi korisnici to rade, jer njihovi zaposleni to rade, jer buduća radna snaga ne. Postoje izveštaji klijenata koji su voljni da plate više za društveno odgovorne proizvode za one koji nisu, zaposlenik demonstrira moralni i timski tim tima od učestvovanja u inicijativama CSR-a, a diplomci koji su spremni da uzmu umanjene sume za rad sa društveno odgovornim brendovima . CSR se pretvorio u fundamentalni strateški prioritet za sve marke. Dobar posao je dobar za poslovanje.

CSRm Token je Inkaktorski radni token. Ovo omogućava stvaranje sistema upravljanja, stvaranje ROI merenja iz aktivnosti CSR-a, dodaje koristi i funkcije platforme nosiocu tokena i pomaže privući doprinose jer se tokovi mogu trgovati.

CSRi ne može riješiti ROI o CSR-u i vladinim pitanjima zbog svoje fiksne vrijednosti, ima neograničen inventar i privremeno je dostupan da olakša stvaranje pouzdanijih utjecaja.

Stabilne CSRi karakteristike ne mogu biti žrtvovane izlaganjem na trenutnu ekstremnu volatilnost tržišta.

Fejs mora da povuče sredstva za razvoj platformi i tokena za poboljšanje humanitarnog sistema, a mi moramo imati tokene koji mogu povećati vrednost stvaranja vrijednosti za doprinose i imati modele koji će ekosistem postati samostalan.

U poslovanju CSR-a, klijent je neprofitna organizacija, stoga su njihovi podsticaji moraju biti finansijski da bi se kulminirale u njihovoj motivaciji.

Glavni razlozi zbog kojih nam je CSR potreban pored CSRi su sledeći:

CSRi ne može riješiti ROI o CSR-u i vladinim pitanjima zbog svoje fiksne vrijednosti, ima neograničen inventar i privremeno je dostupan da olakša stvaranje pouzdanijih utjecaja.

Stabilne CSRi karakteristike ne mogu biti žrtvovane izlaganjem na trenutnu ekstremnu volatilnost tržišta.

Fejs mora da povuče sredstva za razvoj platformi i tokena za poboljšanje humanitarnog sistema, a mi moramo imati tokene koji mogu povećati vrednost stvaranja vrijednosti za doprinose i imati modele koji će ekosistem postati samostalan.

U poslovanju CSR-a, klijent je neprofitna organizacija, stoga su njihovi podsticaji moraju biti finansijski da bi se kulminirale u njihovoj motivaciji.

TEAM


Savjetodavni odbor


Sve što vam se zahvaljujem na čitanju

ZA VIŠE INFORMACIJA, PROSIMO POSETITE SAJTU:


autor: purpleblue

My Eth: 0x6b3287Bbdb4F01276d59B0c1B107ae54E0442E10

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Game Loot-Network is an online distribution platform that serves as an application store with functions supported by blockchain technology.

Catena Exchange - is a decentralized trading platform that utilizes the disruptive capabilities of blockchain technology

Matchroom-is a computerized stage designed to meet game group demands using blockchain innovation.